Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (18)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Томащук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Томащук О. 
Сутність проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи в центрах інваспорту [Електронний ресурс] / О. Томащук, О. Хриплюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 88–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_24
Незалежність України, відродження української нації спонукали до нового бачення професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання, спрямування її на потреби людини й держави в професійних, усебічно розвинених спеціалістах. Завдання дослідження - проаналізувати стан проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи в центрах інваспорту на сучасному етапі. У процесі анкетування студентів вищих навчальних закладів, у якому брало участь 424 особи, виявлено, що у вищих навчальних закладах фізичного виховання та спорту недостатньо уваги приділяється питанням оптимізації професійної підготовки фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи в центрах інваспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.668 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лещинський О. 
Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) [Електронний ресурс] / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук, В. Гроза // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Томащук О. Г. 
Наукове обґрунтування моделі формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. Г. Томащук, О. Л. Дишко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Томащук О. Г. 
підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту з позиції потреб сучасності [Електронний ресурс] / О. Г. Томащук, Н. А. Деделюк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 339-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__114
Вперше визначено структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту, критерії та показники сформованості рівнів готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту", "готовність майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту". Вдосконалено провідні підходи щодо підготовки майбутніх фахівців з даного інваспорту, методику педагогічної діагностики на підставі комп'ютерного тестування готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.883 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Томащук О. П. 
Основні методи знаходження області значень функції [Електронний ресурс] / О. П. Томащук, В. К. Репета, О.Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2013. - Вип. 12. - С. 126-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2013_12_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бохонова Т. Ю. 
Пропедевтика сприйняття студентами комп'ютерно-орієнтованих спеціальностней ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації генетичних алгоритмів [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бохонова, О. П. Томащук, В. В. Тихонова, О. Л. Лещинський, В. А. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Деделюк Н. 
Оцінка емоційно-вольової сфери школярів за методикою Басса-Дарки [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, О. Томащук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3(2). - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гроза В. А. 
Пропедевтика поняття рекурсії шляхом розв'язування нестандартних задач елементарної математики [Електронний ресурс] / В. А. Гроза, О. Л. Лещинський, О. П. Томащук, В. В. Тихонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2011. - Вип. 8. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2011_8_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гроза В. А. 
Пропедевтика методів поліноміальної апроксимації в процесі викладання дисципліни "Математика" у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації [Електронний ресурс] / В. А. Гроза, О. Л. Лещинський, О. П. Томащук, В. В. Тихонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 9. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тихонова В. В. 
Пропедевтика модуля "Структури даних" у процесі викладання математичних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Тихонова, О. Л. Лещинський, О. П. Томащук, Т. Ю. Бохонова, В. А. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 208-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Томащук О. П. 
Використання методів проблемного навчання в процесі викладання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. П. Томащук, В. К. Репета, О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2016. - Вип. 17. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2016_17_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хомік О. М. 
Сервіс Cisco WebEx Meeting Center як інтерактивний засіб навчання студентів з обмеженими можливостями [Електронний ресурс] / О. М. Хомік, О. М. Ковальчук, О. Г. Томащук, Н. А. Савчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 223-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Деделюк Н. 
Модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, Л. Ващук, О. Томащук, В. Санюк, С. Савчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_7
На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено стан організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів в освітньому процесі та її вплив на динаміку фізичної підготовленості студентів впродовж навчання. Мета дослідження - вивчити спортивно-оздоровчі потреби студентів і розробити модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів. У досліджені брали участь студенти першого-четвертого курсів Східноєвропейського національного університету іменні Лесі Українки, Луцького технічного національного університету. Загальна кількість студентів, які взяли участь у дослідженні, - 192 особи. Вони складали контрольну группу й займалися за базовою програмою, а також експериментальну, у якій займалися за програмами з обраних видів спорту. Експрес-оцінку рівня фізичного здоров'я студентів під час організаційно-педагогічного експерименту проводили за методикою професора Г. Л. Апанасенка. Отримані результати проаналізовано за допомогою загальноприйнятих методів варіаційної статистики. У межах організаційно-педагогічного експерименту утворено модель організаційної структури - навчальний спортивно-оздоровчий центр. Вій проводив зі студентами заняття з обраних видів спорту в позанавчальний час, здійснював зв'язок між навчальними та позанавчальними формами занять, проводив пропаганду занять видами спорту й інші види діяльності, які мали за мету підвищити загальний обсяг рухової активності студентів. Результати дослідження показників фізичної підготовленості студентів обох ВНЗ дали підставу виявити таке: вихідний рівень фізичної підготовленості студентів на першому курсі недостатній; стан фізичної підготовленості студентів протягом навчання погіршується, що зумовлює необхідність організаційних змін у системі спортивнооздоровчої діяльності студентів за умов вищого навчального закладу. Результати організаційно-педагогічного експерименту підтвердили доцільність утворення в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки та Луцькому технічному національному університеті навчального спортивно-оздоровчих центрів. Залучення студентів до занять обраними видами спорту в позанавчальний час і можливість їх продовжувати в процесі обов'язкових занять із фізичного виховання в групах зі спортивною спрямованістю відіграли роль об'єднуючої ланки між навчальними та позанавчальними формами занять і підвищили обсяги рухової активності студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.162 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Деделюк Н. 
Професійна адаптація студентів із різними типами нервової системи в умовах педагогічної практики [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, О. Томащук, Т. Гнітецька, Л. Ващук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_9
Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.635 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Томащук О. П. 
Методика викладання теми "Розв'язування показникових рівнянь" [Електронний ресурс] / О. П. Томащук, В. К. Репета, О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2019. - Вип. 21. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2019_21_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бєлікова Н. О. 
Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. О. Бєлікова, О. Г. Томащук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 7. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 603.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського